- فروشگاه آنلاین فروش فایل cd4.ir اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به تحقيق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی و دروس دیگر تشويق كنم؟
با عرض سلام به فروشگاه آنلاین فروش فایل خوش آمدید. لینک دانلود برنامه ها همان لحظه بعد از خرید به شما داده خواهد شد و یک نسخه نیز به ایمیلتان ارسال خواهد شد در صورتی که لینک دانلود به ایمیلتان ارسال نشد کافی است ایمیل خودتان را در قسمت پیگیری سفارش موجود در قسمت بالای سایت وارد کرده و ارسال را بزنید سپس در صفحه باز شده روی لینک دانلود کلیک کنید

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به تحقيق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی و دروس دیگر تشويق كنم؟

 اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به تحقيق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی و دروس دیگر تشويق كنم؟

 

 

 

 

 

 

 

 

این فایل در قالب ورد و قابل ویرایش در 29صفحه می باشد.
 چکیده

انسان از سرآغاز زندگي ،يعني از زماني كه چشم به جهان مي گشايد با سؤالات فراواني رو به رو ميشود و تا زماني كه چشم از جهان فرو مي بندد ، در جست و جوي يافتن پاسخ آنهاست. پژوهش ،زمينه ساز رشد و توسعه پايدار جامعه است . يكي از زير بنا ترين فعاليتها در امر پويايي وپيشرفت هرجامعه ،پرداختن به فعاليت هاي پژوهشي ، به ويژه در مراكز علمي و فرهنگي است ( رشد معلم،آذر 82)در طول تاريخ، انسان همواره كوشيده است تجارب و يافته هاي خود را به فرزندان و نسل آينده منتقل كند . اين نياز به آموزش و يادگيري ، سبب بقاي جوامع بشري شده و بدين سان، فرهنگ سازي وحفظ آن ، جزء لاينفك آرمان هاي انساني و شناسنامه انسان گرديده است. در جوامع نخستين ، ياددادن و ياد گرفتن به شيوه ي سنتي و از طريق باز سازي تجارب انجام مي شد و به صورت اطلاعات مورد نياز ، در عرصه ي زندگي حفظ مي گرديد و گسترش مي يافت . در نتيجه، مردم كمتر به فكر توسعه بودند . در حالي كه در دهه هاي گذشته ، پيشرفت هاي مهمي صورت گرفته و تقريباً اكثر ابداعات، مربوط به يك صد سال گذشته است. توليد و گسترش سرسام آور اطلاعات ، دانش و كسب مهارت در علوم، وظايف نسل امروز را در مقايسه با نسل گذشته ، افزون تر ساخته است . تجارب بيش از هشتاد وشش ميليارد انسان، دست آوردهاي ارزنده اي است كه بايد نسل آينده را براي كشف حقيقت و شناسايي خالق هستي ياري دهد .امروزه از آموزش به مثابه يك فرايند منظم ياد مي شود كه به موجب آن، اطلاعات، مهارتها و نگرشها ي دانش آموزان تقويت مي گرددو گسترش مي يابد . دراين فرايند، انباشت اطلاعات مورد نظر نيست .و به توليد و گسترش اطلاعات و مهارت ها توجه ميشود.(منوچهر فضلي خاني،راهنماي علمی روش هاي مشاركتي و فعال در فرايند تدريس) تحقیق و پژوهش در تعلیم و تربیت، به مجموعه فعالیتهایی اطلاق میشود که از طریق آن و با عنایت به اصول و روشهای علمی، پدیده آموزشی وتربیتی، مورد پژوهش قرار میگیرد و هدف آن کشف اصول کلی یا تفسیر رفتاری است که از آن برای تبیین، کنترل و پیشبینی رویدادهای آموزشی استفاده میشود.( دلاور ، علی (1375)روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی)


فهرست مطالب

چکیده. 3

مقدمه. 4

توصيف وضع موجود. 4

بيان مسئله. 4

شواهد 1 (گرد اوري اطلاعات ). 5

    تعريف واژگان : 5

2- ابزار هاي اطلاعاتي :. 6

3- يافته هاي علمي. 7

اهميت تحقيق :. 7

روش علمي چيست؟. 9

نقش انگیزه ورغبت در پژوهش دانش آموزی:. 11

2- نمره گرایی دانش آموزان  به عنوان مهمترین عامل تهیه پروژه های درسی:   13

4- پيشينه تحقيق :. 17

6-هدف پژوهش:. 20

يافته ها:. 20

تحليل و تفسير داده ها:. 21

ارائه راه حل موقتي :. 21

اجراي طرح و نظارت بر آن:. 22

جمع آوري اطلاعات (شواهد 2) :. 23

ابزار گرد آوري اطلاعات :. 23

ارزیابی تأثیر اقدامات وتعیین اعتبار:. 23

راهكار ها و پيشنهادات:. 24

راهكارها :. 25

منابع :. 27


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,500 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:
با تشکر از سفارش شما توجــــــــه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. با تشکر مدیریت سایت

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
tahghighe-jame_550147_7026.zip37.2k